KSI - Holiday [Official Music Video]

  visningar 3,231,007

KSI

KSI

PRE ORDER MY ALBUM HERE: ksi.lnk.to/AllOverThePlace

MY SHOP: shopksi.com/

Stream KSI’s “Holiday” - Ksi.lnk.to/Holidayyv

Follow KSI Instagram: ksi
Facebook: KSIOlajidebt/
Twitter: KSI?ref_src=twsrc ...
TikTok: www.tiktok.com/@ksi?lang=en
Spotify: open.spotify.com/artist/1nzgt ...

Lyrics:

I wanna wake up every morning feeling better cos I know you’re sleeping by my side
And every moment we’re together I’ll remember just to keep it all for you and I
I see that body in the sunlight
Feeling the heat and it feels right
I wanna do this for the rest of my life
Oh, I know I know you know the vibe
I wanna stay with you every night
You and me underneath lights
I’m Always good when you’re by my side
I know You know you’re on my mind
You really make me come alive
I wanna be here for the rest of my life

Looking for sunrays
Needing them good days
Fly me a way away, you’re my holiday

Cool like the ocean
Lost in emotion
Find me a way away, you’re my holiday

Whenever you’re here it’s a good time
Strawberry shirts in the sunshine
Ice cold drinks till the moonlight
You’re my holiday

I wanna stay up till the morning with you talking, just listen to the things you say
And everytime I’m in the middle of the city I imagine us so Far away
I see that body in the sunlight
Feeling the heat and it feels right
I wanna do this for the rest of my life
Oh, I know You know you’re on my mind
You really make me come alive
I wanna be here for the rest of my life

Music Management: Mams Taylor - mams@properloud.com
www.properloud.com/

Directed By Troy Roscoe - : troyroscoe

RBC Records - rbcrecords.com/

BMG - www.bmg.com/us/

Kommentarer
Gareth Llewellyn
Gareth Llewellyn 5 timmar sedan
this is it. you have done it now. well done!
El Leon
El Leon 5 timmar sedan
KSI out here vibin.
Daniel Anderson
Daniel Anderson 5 timmar sedan
Descent 😎😎
damoji
damoji 5 timmar sedan
bruh KSI version holiday
Long Xue
Long Xue 5 timmar sedan
this is such a chill song.
Ciaran Morrall
Ciaran Morrall 5 timmar sedan
This man 👏👏👏
Humza Safaei
Humza Safaei 5 timmar sedan
KSI’s song is everywhere on trending man keep it up
Nader Slim
Nader Slim 5 timmar sedan
VIBESSSSSSS
Daanerino
Daanerino 5 timmar sedan
This is like the songs you here at the end of a movie when the credits come up
ZeekZaak
ZeekZaak 5 timmar sedan
my favorite fatneek
Nachopugoplays and carved shorts
Nachopugoplays and carved shorts 5 timmar sedan
This song is gonna go on my playlist
DarkishLocket10
DarkishLocket10 5 timmar sedan
Bro what
khivesh Mungul
khivesh Mungul 5 timmar sedan
nice ksi hopefully this goes on the billiboard 100
Gabe Young
Gabe Young 5 timmar sedan
i bet when they filmed it jj messed up because of laughter
Kevvo 123
Kevvo 123 5 timmar sedan
All credit to the man, this a banger
Kiril Conkov
Kiril Conkov 5 timmar sedan
that 8k that disliked the video are the models that were rejected for the music video.....no cap
Antons Georgs Grauds
Antons Georgs Grauds 5 timmar sedan
lmao tf is this
EksCorels
EksCorels 5 timmar sedan
KSI, this is amazing🥺
Itsnotdom
Itsnotdom 5 timmar sedan
Let's agree that this song is for simon
Not sure ?
Not sure ? 5 timmar sedan
I wasn't expecting this and I mean that in a good way
BrownBoi Chi
BrownBoi Chi 5 timmar sedan
ksi outdid himself with this one👀
Buddsy
Buddsy 5 timmar sedan
This fucking slaps! Congrats man!
Darwisy Adnin
Darwisy Adnin 5 timmar sedan
AYYYY BRO PROUD OF U BRO THIS IS GOOOD GOOD (unexpected)
Katherine Queenan
Katherine Queenan 5 timmar sedan
Wow no words !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ethan Kelly ÚcViệt
Ethan Kelly ÚcViệt 5 timmar sedan
Release the forehead pls stop covering her up:((( có bạn nào ng Vn đang xem ko
Ktongmm
Ktongmm 5 timmar sedan
he did do that already
Lol Gang Noob
Lol Gang Noob 5 timmar sedan
This is so good
Vedz Balaban
Vedz Balaban 5 timmar sedan
Good song KSI. Well done champ
Subhana Uddin
Subhana Uddin 5 timmar sedan
yo this lokey slaps tho
The Pappy
The Pappy 5 timmar sedan
I listened to this song, afterwards I refreshed my tab and it got 9k views more in 3 minutes. This is definitely gonna be popular.
Angelo Jaurigue
Angelo Jaurigue 5 timmar sedan
KSI the only youtuber that makes good music not that kind of "it's everyday bro" bullshit
Cykus
Cykus 5 timmar sedan
Fatneek made a good song. Respect.
GSD
GSD 5 timmar sedan
Our fatneek smashed it
jesper knutsson
jesper knutsson 5 timmar sedan
When you have to reload it, you know its good!
Tomčik
Tomčik 5 timmar sedan
Ksi reading paper :DDD And still didnt showed his gf. Bastard
Georgia Painter
Georgia Painter 5 timmar sedan
Glad to say i’m here before the 24hr mark this song will defo blow up!
Tahsin
Tahsin 5 timmar sedan
Only legends know why he released the song*TODAY*😏🥳🥳
Ciaran Morrall
Ciaran Morrall 5 timmar sedan
Can't wait to get on the beach now
Daya Singh
Daya Singh 5 timmar sedan
This song makes me feel sad coz I’m single
matthew spencer
matthew spencer 5 timmar sedan
It’s a banger ksi bro love it
1tsslurry
1tsslurry 5 timmar sedan
Almost halal music because of the kissing
Nian S
Nian S 5 timmar sedan
Why isn’t this in the trends yet?
Boro Fifa
Boro Fifa 5 timmar sedan
Proud>
SUBI
SUBI 5 timmar sedan
A pure banger KSI🔥
Finley O'Neill
Finley O'Neill 5 timmar sedan
This looks like an eBay advert
Ahmed MOHAMED
Ahmed MOHAMED 5 timmar sedan
Simp😂🤣🤣🤣😂😂
ZOB prod
ZOB prod 5 timmar sedan
this 2 gays im dead
Xtreme 8
Xtreme 8 5 timmar sedan
Ksi *hugs a girl* r/ksi: Simon It is!!
daren
daren 5 timmar sedan
Amazing!
hypnxtic_momo
hypnxtic_momo 5 timmar sedan
our neek is becoming wat others thought he would never be jj u will make it
Shaheer Abdi
Shaheer Abdi 5 timmar sedan
Issa Vibe
JaffensonLIVE (جافنسون لايف)
JaffensonLIVE (جافنسون لايف) 5 timmar sedan
Love from Malaysia
L
L 5 timmar sedan
ay I can already imagine it "right next we have ksi holiday this is bbc summer vibes"
Mika Peterson
Mika Peterson 5 timmar sedan
Without looking at the artist or knowing it's jj before I listen to it I would of had no clue it was him
Charlie Ellsmore
Charlie Ellsmore 5 timmar sedan
Love it
Super Mini bltzz
Super Mini bltzz 5 timmar sedan
On some real stuff this is a vibe
Mr soccer and other stuff
Mr soccer and other stuff 5 timmar sedan
This is beautiful just beautiful
morty
morty 5 timmar sedan
Great video man proper vibes, and supporting everyone:)
Fritz Maputi
Fritz Maputi 5 timmar sedan
OOOHHHH THAT HIT HARD
Ian Mark “AsTiGgoaT” Clerigo
Ian Mark “AsTiGgoaT” Clerigo 5 timmar sedan
So this was the song that you said no one leaked or heard of before releasing. One word- Damn
Pekay
Pekay 5 timmar sedan
Wow he is more than a boxer , gamer, reactor 💖👀
HecticPotato123
HecticPotato123 5 timmar sedan
Such a banger
Ugen
Ugen 5 timmar sedan
Platttttiiiinnuuummm
Andrei go
Andrei go 5 timmar sedan
Fireee🌋🚀
Archie By Vlogs
Archie By Vlogs 5 timmar sedan
Ksi is the king of music
Prabath Ranjitha
Prabath Ranjitha 5 timmar sedan
This hits different when the pandemic is going to finish
Lily Snow
Lily Snow 5 timmar sedan
Jj looks genuinely happy here. So proud of you 🔥
Jac
Jac 5 timmar sedan
this felt like an advert lmao, i do indeed know the vibe though. 🔥
GreatRealitys
GreatRealitys 5 timmar sedan
Happy bday ksi
Axn3d
Axn3d 5 timmar sedan
Why I do feel like crying while listening to this?
Vuk Mijatovic
Vuk Mijatovic 5 timmar sedan
BEST KSI'S SONG EVER!!!
Daniel Plaister
Daniel Plaister 5 timmar sedan
Love that he’s got the sidemen phone case at the end. Representing still
ThePs3maniack
ThePs3maniack 5 timmar sedan
Autotuneeeee
iMangekyou
iMangekyou 5 timmar sedan
Oh no ksi’s turning into a pop music artist 😫
Amen Abe
Amen Abe 5 timmar sedan
Shit i think i love KSI's singing better
Mood Dood
Mood Dood 5 timmar sedan
Oooo he can sing!
Seilorenso
Seilorenso 5 timmar sedan
@iMangekyou Where?
iMangekyou
iMangekyou 5 timmar sedan
Autotune
Brad 1
Brad 1 5 timmar sedan
🙃
• Aarøn •
• Aarøn • 5 timmar sedan
Can we just respect how far KSI has come in music and youtube for example, from once being a fatneek which he still is to now being a role model for so many people JJ is like the happiness i need when I'm ticked off i just respect everything he's done he's definitely my role model he's the kindest he does great things and yet he doesn't show off about them which i respect like this song is amazing all the haters "Don't you dare bad mouth the Almighty Fatneek unless your an og fan" :)
VD Seeker
VD Seeker 5 timmar sedan
Yes a real musician
Manoj Kumar
Manoj Kumar 5 timmar sedan
at 3:04 is she JJ's girlfriend??
FAKE BrUh C0IN
FAKE BrUh C0IN 5 timmar sedan
This music video ain’t it
Rephl3x
Rephl3x 5 timmar sedan
I'm impressed.
Foxboy ice
Foxboy ice 5 timmar sedan
Your the best on being a legend respect to lord KSI 😎 @farneek
Foxboy ice
Foxboy ice 5 timmar sedan
Fatneek sorry coz this song makes me forget about life
Yolo
Yolo 5 timmar sedan
*sad twerking
Oliver Hunt
Oliver Hunt 5 timmar sedan
KSI, you have nailed it. Going from Lamborghini to this, the transformation is amazing
Botond Petre
Botond Petre 5 timmar sedan
Sussy
Anthony Tutiven's videos
Anthony Tutiven's videos 5 timmar sedan
This is 🔥
Kamran K
Kamran K 5 timmar sedan
Our fat neek really has come a long way
Ethan gaming2006
Ethan gaming2006 5 timmar sedan
Fucking love this jj keep good work up
Kreative Kritika
Kreative Kritika 5 timmar sedan
KSI this is some magic😭🤌💘
j L
j L 5 timmar sedan
Hooo Lyyy Shiiit
Lucia Van Den Heever
Lucia Van Den Heever 5 timmar sedan
Nicee!
yonasbruh
yonasbruh 5 timmar sedan
wack
Mr -_- Slayer
Mr -_- Slayer 5 timmar sedan
Be honest! Y'all keep coming back here aren't you
Kacey-May Summerley
Kacey-May Summerley 5 timmar sedan
Happy birthday Jj
theodoros poursanidis
theodoros poursanidis 5 timmar sedan
Bro thats a hit
Mukhtar Abdirahman
Mukhtar Abdirahman 5 timmar sedan
WOW first ever song I listen that's from KSI and I love it
Gu Kung
Gu Kung 5 timmar sedan
This so nice music this should get 32millon by now
Maria Therese Carreon
Maria Therese Carreon 5 timmar sedan
Happy birthday fatneek , hope you restock your merch cus my dumbass took long to buy it 😭
Brody Bro
Brody Bro 5 timmar sedan
Hands down best Ksi song out there but why the gay guys bro 💀
Mckenzie Neilly
Mckenzie Neilly 5 timmar sedan
Love it ksi 🤙🤙
KSI - Holiday (Lyrics)
3:16
The Vibe Guide
visningar 213tn
REAGERAR PÅ MIN ROLL I SUNE FILMEN - KAAAOS
13:27
Suction Cup Man 4: Business or Pleasure
11:21
SIDEMEN DRUNK BINGO
43:59
MoreSidemen
visningar 2mn
$10,000 Impossible Football Logo Quiz
13:02
SidemenReacts
visningar 562tn
Sidemen - Most Emotional Moments - Part 3
9:39
Top 100 Songs From 2010 To 2020
10:10
Top Culture
visningar 2mn
REAGERAR PÅ MIN ROLL I SUNE FILMEN - KAAAOS
13:27
Suction Cup Man 4: Business or Pleasure
11:21
Nintendo Direct | E3 2021
38:51
Nintendo
visningar 1,4mn
Fake Real Estate Agent Prank!
25:59
Who Is SMARTER? 😂 #shorts
0:30
LankyBox
visningar 185mn
SIDEMEN EXTREME COOK OFF
1:23:12
Sidemen
visningar 9mn
"Jag tror traktorn har runt 700 hk"
18:46
Motornörd
visningar 92tn